Help for JDC-L Archives

JDC-L Archives

Subject: Re: Cimrman v Bulharsku
From: Karel Oliva <[log in to unmask]>
Date:Fri, 25 Jun 1999 15:11:03 +0200

>P.S.Kolega Oliva ma jiste nejake informace o pusobeni Cimrmana v Bulharsku (jak
>informoval na predposlednim sjezdu UJC) a jiste se rad o ne podeli.

No, podeli a nepodeli.

Cimrman, jak znamo (viz prace S&S) vynalezl jogurt, ktery je jinak pokladan
za vynalez bulharsky (lactophillum bulgaricum, etc.). Coz svedci jasnou
reci o tom, ze Cimrman v Bulharsku byl a dokonce (jak taky jinak) vyrazne
prispel ke kulture zeme, zejmena v oblasti kultur strevnich bakterii. Tolik
tedy k tomu, o co jsem ochoten se podelit.

O jogurt se ale s nikym nepodelim, ten si snim vzdycky sam, kollego Dostale
!!!

karel oliva