Subject: Re: Novinky na www strankach Narodni knihovny
From: Bohdana Stoklasova <[log in to unmask]>
Date:Thu, 29 Oct 1998 12:38:30 +0100

Vitku,
samozrejme mne to napadlo, ale od zverejneni bych nechala
alespon tak 14 dni cas, jaka bude odezva. Mohou nastat problemy,
je to prece jen "pole neorane", musime zmapovat, kdo s tim muze
pracovat a kdo ne, zalezi na sile pripojeni a vypada to, ze i na providerovi,
coz muze ovlivnit pridelovani penez z RISKu, treba tu bude nutne
nekoho vyloucit. Bohdana