Subject: Program na archivaci smluv
From: "PhDr. Brozek Ivo" <[log in to unmask]>
Date:Tue, 6 Oct 1998 07:34:14 MET

Vazeni kolegove,
obratil se na mne jeden znamy, ze pro velkou realitni kancelar hleda
program na archivaci smluv - tzn. jejich katalog, vcetne evidence
vypujcek.
Vedel, ze pouzivame automatizovany knihovni system (TINLIB), a mel
predstavu, ze misto knih by se do neho zadavaly udaje o smlouvach.
[Jejich pocet predstavuje desetitisice.]
Nejsem si jist, zda by to byl dobry napad (prinejmensim by byla
vhodna uprava ukladaciho formulare).
Napadlo mne obratit se do konference s dotazem, zda nekdo s tim nema
zkusenosti nebo nejaky tip.

Odpoved prosim primo na mou adresu, aby nebyla zatezovana konference.

S pozdravem
Ivo Brozek
PhDr. Ivo Brozek
ustredni knihovna Pedagogicke fakulty Univerzity J. E. Purkyne
Ceske mladeze 8, 400 96 Usti nad Labem
tel. (047) 521 44 17/172, 520 77 60   fax (047) 521 20 53
e-mail  [log in to unmask]