Subject: Re: WWW stranky ceskych knihoven
From: Ales Horak <[log in to unmask]>
Date:Tue, 27 Oct 1998 07:38:51 MET-1MEST

> http://ikaros.ff.cuni.cz/ikaros/1997/c04/tkacik.htm.CP1250
> http://ikaros.ff.cuni.cz/ikaros/1998/c06/www2.htm.CP1250
>
> Jsou domovske stranky ceskych knihoven pripraveny na vyuzivani
> textovych klientu? Nejsou. Muze se to zdat v dnesni dobe nedulezite,
> vyznam si vsak uvedomi kazdy, setka-li se s vyuzivanim Internetu
> "hendikepovanymi" spoluobcany. Mam ted na mysli nejen "hendikep"
> zpusobeny pomalym pripojenim, ale predevsim skutecne postizeni
> fyzicke. Chtela bych pri teto prilezitosti pochvalit kolegyne
> knihovnice z Okresni knihovny v Havlickove Brode
> [...]

Poslednimu odstavci, abych se priznal, moc nerozumim. V prvni casti
je kritizovano, ze ceske webove stranky nepodporuji textove klienty a
ve druhe casti je v teto souvislosti pochvalena knihovna v Havlickove
Brode, ktera podporuje nevidome ...

Pokud jde o lidi handicapovane nizkou prenosovou rychlosti linky, nic
jim prece nebrani si ve svem prohlizeci vypnout natahovani obrazku.
Ja myslim, ze snazit s v dnesni dobe za kazdou cenu podporavat
napriklad Lynx (prosim nezamenovat s Linux :) je tak trochu
archaismus.

hezky den

--

                                     Ales Horak