Subject: Re: CNB
From: Vladimir Pavek <[log in to unmask]>
Date:Mon, 5 Oct 1998 08:13:37 +0100

On Fri, 2 Oct 1998, Pavel Krbec wrote:
Vazena knihovnice a knihovnici,

jak jiste vite, sveho casu SVK CB pouzivala CNB k vyzobavani zaznamu
vhodnych pro nas katalog. Duvody proc tomu neni i v soucasne dobe popsala
kolegyne dr.Hajkova. Z minima ohlasu zrejme vyplyva, ze vetsina souhlasi s
"nepouzitelnosti" CNB pro ucely katalogizace, ale radeji to nechce rici
verejne.
 Osobne si myslim, ze by Narodni knihovna udelala pro ceske knihovny
nejlepe, kdyby zaznamy CNB vystavila na Internetu v katalogu schopnem
exportovat vybrany/e zaznam/y v Unimarcu pomoci klienta u uzivatele a
dle jeho prani tak, aby napr. jiny uzivateluv klient mohl tentyz zaznam/y
importovat do sve databaze.

Nize je popsano, ze pro Tinlib je to  r e a l i t a, kterou i my v SVK CB
s uspechem vyuzivame a hodlame rozsirit s vybranymi partnery.

Je vubec Aleph provozovany v NK na toto pripraven?

Hezky den preje
Vladimir Pavek

> Priznam se, mile knihovnice a vazeni knihovnici, ze jsem po precteni mailu
> kolegyne Tkacikove prestal diskusi o CNB rozumet. Vracim se proto o asi dva
> dopisy zpet a reaguji na poznamky, tykajici se moznosti downloadu z CNB do
> TINLIBu. Data z CNB do TINLIBu je mozne prebirat. Je to mozne uz dlouho,
> avsak ve verzi 290, coz je verze stavajici, je to zalezitost tri stisku
> klavesnice a jednoho kliknuti mysi.
>
> Jedna firma pouziva pri propagaci   sve  automatickou pracky slogan "obsluha
> teto  pracky je tak jednoducha, ze ji zvladne i Vas manzel".  Moji kolegove
> [...]

Vladimir PAVEK                       E-mail : [log in to unmask]
Statni vedecka knihovna              Tel.   : 038/57561
Ceske Budejovice                     WWW    : http://www.cbvk.cz/~pavek