Subject: Re: CNB
From: Pavel Krbec <[log in to unmask]>
Date:Fri, 2 Oct 1998 16:38:56 +0100

Priznam se, mile knihovnice a vazeni knihovnici, ze jsem po precteni mailu
kolegyne Tkacikove prestal diskusi o CNB rozumet. Vracim se proto o asi dva
dopisy zpet a reaguji na poznamky, tykajici se moznosti downloadu z CNB do
TINLIBu. Data z CNB do TINLIBu je mozne prebirat. Je to mozne uz dlouho,
avsak ve verzi 290, coz je verze stavajici, je to zalezitost tri stisku
klavesnice a jednoho kliknuti mysi.

Jedna firma pouziva pri propagaci   sve  automatickou pracky slogan "obsluha
teto  pracky je tak jednoducha, ze ji zvladne i Vas manzel".  Moji kolegove
uvedli predvadeni downloadu z TINLIBu slovy: Download je tak jednoduchy, ze
vam ho predvede pan reditel. A udelali to bez varovani. Vecer si doma
vyzkousim, jestli jsem na tom stejne i s prackou.

Vsechny zdravim a preji hezky vikend

Pavel Krbec

UVT UK

According to Daniela Tkacikova: