Help for KNIHOVNA Archives

KNIHOVNA Archives

Subject: terminologicky dotaz
From: CEZL <[log in to unmask]>
Date:Thu, 15 Oct 1998 14:47:06 -0700

Vazeni priatelia,

na nedavnom seminari k problematike firemnych kniznic odznel termin a to
tak v slovencine ako aj v cestine " datovy sklad". Je to zaiste preklad
anglickeho terminu data store.
Nezda sa mi, ze je to najlepsi preklad. A pretoze ma nenapada nic
lepsie, - okrem nezmyselnych variacii na sposob slov vodojem, plynojem,
obraciam sa na vas. Je mozne, ze uz existuje vhodnejsi termin, iba ja o
nom neviem, alebo ten "datovy sklad" je skutocne dohodnuty termin.

Za informaciu vopred dakujem.

Sedlackova

--
  Univerzitna kniznica v Bratislave - Narodne kniznicne centrum
  odbor subornych katalogov

  e-mail: [log in to unmask]