LISTSERV mailing list manager LISTSERV 15.0

Help for JDC-L Archives


JDC-L Archives

JDC-L Archives


View:

Next (less recent) Message | Previous (less recent) Message
Next (less recent) in Topic | Previous (less recent) in Topic
Next (less recent) by Same Author | Previous (less recent) by Same Author
Chronologically | Most Recent First
Proportional Font | Monospaced Font

Options:

Join or Leave JDC-L
Reply | Post New Message
Search Archives


Subject: Re: zememeric
From: "Libicek, Boris" <[log in to unmask]>
Reply-To:Jara da Cimrman <[log in to unmask]>
Date:Mon, 16 Mar 1998 19:00:09 +0200
Content-Type:text/plain

Mily pane kolego!
. Vas tvurci prispevek me vede k jeho nasledujicimu rozvedeni:
(doufam ze to s Barunkou vsechno dobre dopadlo a bez trvalych nasledku -
a zrovna takova neprijemna a nabezpecna osemetnost, jak nemile pro
takove devce - chudera prijit tak k nezaslouzene povesti; dostala aspon
medailonek kdyz uz ne medaili ci dokonce metal za zasluhy na poli vedy a
techniky ?; tohle prehlednuti, jestli tedy k nemu doslo, by UJC mela
urcite odcinit byt in memoriam - casovani zverejneni a publicity
nechejme mistnim ; tohle muze byt znacny PR volebni kapital vyzdvihujici
UJC jako stranu jez "CARE'")

Navrhuji  prohledani patentove literatury. (princip pravdepodobne pouzit
Fordem z casu Mistrovy spoluprace s nim k plaseni neviditelnych koni. z
toho lze tez snadne dolozit proc se prave vykon motoru meri v konskych
silach)
methoda valecku vsak ma daleko vetsi budoucnost sice cely cajk je dneska
mozno nesmirne miniaturisovat temer az do uplneho zmizeni- hlavni
rozkvet teto techniky nastane vsak teprve po vymizeni spalovacich motoru
pro nedostatek paliv.
Navic dnesni technika (co teprve budouci) dovoluje  nahrat daleko
narocnejsi signaly nez revy selem; treba projevy vudcu svetskych i
nadsvetskych co pak jesli je pak zvirtualni v multimedialni forme, to
bude teprve trhak !
To pak uz nebude zapotrebi krutych method trapeni zaprazenych zvirat
strachem z selem ale naopak pohon bude provaden dobrovolne.Tlacny.
 Tlacicimi. Jen velmi nenakladnou upravou bude vyztuzena oj (stran
namahani v axialnim tlaku zvlaste pri vysokem mnozstvi sprezencu)
umistena na zad vozu mirici do jeho teziste prenosu sil. Tazne chomouty
premeneny za tlacna jha.
Pak staci jen sepnout spinac privadejici proud do elektronickeho
generatoru proslovu a slibu---a jedem.

Vzhledem k pokroku techniky z Mistrovych casu nebude jiz treba-tocit
klikou ci natahovat pero. Baterie fotoclanku na kapote vozu, pujde li o
kabriolet, lepe vsak na strese. Pro pohon nocni ci v klimatech s mensim
oslunenim  nutno zvetsit solarni kapacitu - v neprime umere osvitu a
prislusne vybavit kapacitou baterii.   Pro oblasti kde slunce zapada (
exportni modely pro zeme vne  JDC gubernia) mozno pouzit k produkci
proudu jevu thermionickych--  jako treba pro situaci polarni -
permanentni zamontovani na palubu vozidla treba polarniho medveda a
jeden kones dratu mu prilepit flastrem treba do podpazdi ci kde jinde je
snadnym odebirani casti jeho telesneho tepla  --  jeho vyssi nez
normalni metabolickou ztratu lehce kaloricky doplnit  predlozenim
prislusneho mnozstvi tlacicich- k poziti  / problem bude jestli nam ty
pravoverne bude zrat/( tusim ze zachazim do prilis paranoidnich detailu
-- vdyt on se prece vzdycky najde nejaky zdroj tepla co je bude zrat - i
kdybychom museli treba hyene poridit kozich aby ji za obratniky nebylo
prilis zima)
Maler lze ocekavat sice s vericimi hnanymi touhou / celkem jedno jestli
po zarnych zitrcich ci vecnem spaseni/ nebude mozno dosahovat rychlosti
jako v pripade konskeho potahu hnaneho strachem. Ale zase to muze prijit
levneji stran minus energie spalene na adrenalin nebohymi zviraty.
Nasledovnici/kyne budou tak ciniti zdanlive ze sve  vule takze o nejakem
v podstate primem entropickem uziti adrenalinu nemuze byt rec.(
energeticky bude mozno  spotrebovany theoreticky oves povazovat jen za
plne tropicky). Celkove jestli s temi virami/ pohonnymi ci i hnacimi/ to
neni jen na kocku je jina vec. Ale to sem nepatri, bavime se o pohonech.
Podobne jako s verami sfer vyssich jest to s verami i vice prizemnimi.
Nechci vsak do tak vazneho thematu zavlekat zlehceni nepristojnosti
vulgarit a jinych sprostaren mechanisticke prichuti.
Boleslav
>.-------
>From:  Bohuslav Konecny[SMTP:[log in to unmask]]
>Sent:  Monday, March 16, 1998 11:28 AM
>To:    Multiple recipients of list JDC-L
>Subject:       Re: zememeric
>
>> >jeho aerodynamicky zebrinak Jara-1 s plesatym vozkou Navratilem skutecne
>> >na rekord dosahl a to ....
>
>Boris v odpovedi pise:
>> navrhuji aby se nehodnotilo dosazenou prumernou rychlosti ale nejvyssim
>> dosazenym zrychlenim ci zpomalenim -   Mistr pravdepodobne trhal rekord
>> v zavodu , no a protoze se dostal do cela hned v pocatku  a brzy za
>> sebou nehnal  nikoho uz ani v dohledu tak se asi rozumne rozhodnul dojet
>****************************************************************************
>Vazeny badateli
>vas navrh vychazi ze skutecne udalosti, ktera se pro svoji indiskreci
>casem ututlala. Je obdivuhodne, ze jste utajovane dokumenty objevil.
>Jara skutecne vsadil na fantasticke zrychleni sveho aerodynamickeho
>zebrinaku J-1, ktery poprve ridil sam osobne. Potrebne  zrychleni dosahl
>instalaci Edisonova valecku s revem sibirskeho tygra za zady koni.
>Valecek se automaticky spoustel po prvnim trhnuti povozu pri startu.
>(myslenka byla pozdeji pouzita pro autoexec.bat a podobne starty).
>Potrebneho zesileni, vedouciho az ke splaseni sprezeni Jara dosahl
>prikrytim aparatu plechovou smaltovanou nemocnicni misou. Jara si totiz
>v dobe, kdy pusobil jako chirurg vsiml, ze tato plechova misa pri pouziti
>pusobi, jako kdyby pacient hral na heligon a nekteri zamestnanci
>v predstave pozarniho poplachu prchali z budovy.
>Po spusteni pristroje  se tedy sprezeni ritilo k cili tak velkou rychlosti,
>ze bylo neovladatelne a Jara se tedy rozhodl zastavit trenim o svodidla
>zavodni drahy. V jasajicim davu se ovsem v kriticke chvili prilis
>vyklonila jista fanynka Bara Z., 25 leta Tanwaldska krasavice, Jarova
>obdivovatelka. Jeji poctive tuhe sestky vsak zuzily profil trate natolik,
>ze pri stretu doslo k utrzeni cele prave poloviny zebrin a povoz dojel
>do cile nekompletni. Nakonec vyjel z drahy na louku a zastavil se az
>pote, kdy se mu postavil do cesty neohrozeny kozel, branici svoje pasouci
>se druzky. Jara byl diskvalifikovan. Bara utrpela utrzeni dvou knoflicku
>sveho zivutku. Mistni tisk dal ovsem teto vazne udalosti pikantni  nalepku
>titulkem sveho clanku :"Bujni hrebci zkroceni neohrozenymi kozami".
>Proto pri druhem pokusu jiz Jara povoz neridil sam, ale najaty vozka
>Navratil a Edisonova valecku jiz pouzito nebylo.
>                                                        Bohous
>

Back to: Top of Message | Previous Page | Main JDC-L Page



LISTSERV.CESNET.CZ

CataList Email List Search Powered by the LISTSERV Email List Manager