Subject: Re: Dotaz - Masaryk ve fotografii
From:Košťálová Karolína <[log in to unmask]>
Date:Thu, 20 Jul 2017 16:06:05 +0000

po ověření přímo v knihovnách v Děčíně a Kutné Hoře se ukázalo, že ani v jednom případě bohužel nejde o hledané 8. vydání.

Záhadu s nezvěstným vydání bude pravděpodobně možné vyřešit jen s "knihami v ruce". V rámci dotazu zodpovídaného prostřednictvím Ptejte se knihovny jsme fyzicky prověřovali všechna vydání, které NK ČR vlastní. Pokusíme se ještě z knihoven, které vlastní různá vydání, získat kopie titulních listů, tiráží a informace o fyzickém rozměru, případně si svazky vypůjčit. Uvidíme, zda se hledané vydání touto cestou podaří nalézt.

S pozdravem

Karolína Košťálová
Oddělení referenčních a meziknihovních služeb
Národní knihovna České republiky
Klementinum 190, Praha 1
[log in to unmask] | www.nkp.cz
Tel: +420 221 663 linka 161
Budova: A Klementinum, Místnost: 63

TENTO E-MAIL NEMÁ POVAHU OBCHODNÍ NABÍDKY, PŘIJETÍ NABÍDKY S DODATKEM NEBO ODCHYLKOU SE VYLUČUJE. TENTO MAIL NEMÁ POVAHU PŘEDSMLUVNÍ INFORMACE. VEŠKERÁ KOMUNIKACE MEZI STRANAMI MUSÍ BÝT PROVEDENA PÍSEMNĚ S TÍM, ŽE DOKUD NENÍ JAKÝKOLIV ÚKON A JEHO OBSAH POTVRZEN DRUHOU STRANOU, NELZE JEJ POVAŽOVAT ZA JEDNÁNÍ, KTERÉ BY OSOBĚ, KTERÁ JEJ UČINILA, ZAKLÁDALO JAKÉKOLIV NÁROKY VŮČI DRUHÉ STRANĚ.