Subject: Re: Dotaz - Masaryk ve fotografii
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Mon, 17 Jul 2017 08:45:21 +0200

problém s Masarykem ve fotografii vyřešen, jak píše kolegyně Michalová
z České Lípy, jíž i takto ještě moc děkuji:
"podle katalogu Městské knihovny Kutná Hora a Městské knihovny Děčín
vydání existuje. Viz záznamy v katalogu:
http://kutnahora.knihovny.net/clavius/l.dll?cll~`185432
http://baze.dcknihovna.cz:8080/clavius/l.dll?cll~`66813"

Rovnou bych si ale dovolil se dotázat na další "nezvěstné" vydání, a
to tohoto dokumentu:
http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001523997&local_base=NKC

Uvedený záznam je 2., opravené  vydání, 1. vydání se mi nepodařilo
identifikovat (ani ve SKATu).

S díky a pozdravem

Josef Schwarz