Subject: Dotaz - Masaryk ve fotografii
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Mon, 17 Jul 2017 07:43:53 +0200

pátrám po informaci o vydání publikace Masaryk ve fotografii. 7. vyd.
vyšlo roku 1937, na něj pak navazuje 9. vyd. z roku 1938 a 10. vyd. z
téhož roku.
Po válce pak z neznámých důvodů začali číslovat od 8. vydání, poslední
bylo vydání 10., všechna tři v roce 1947. Nepodařilo se mi tedy
identifikovat 8. vyd. z roku 1937/1938, alespoň v SK ČR to vypadá, že
toto vydání knihovny zapojené do souborného katalogu nemají. Služba
Ptejte se knihovny realizovaná přes NK ČR mi nebyla schopna pomoci.
Nenašlo by se uvedené 8. vyd. někde jinde? Stačí mi informace, že
existuje. Teoreticky je možné, že neexistuje, že při přípravě vydání
následující po 7. vyd. udělal nakladatel chybu a místo 8. označil
vydání jako 9.

Za jakoukoli informaci předem děkuji