Subject: Změna vedení Knihovny AV ČR a výběrové řízení na ředitele
From:Martin Lhoták <[log in to unmask]>
Date:Thu, 1 Jun 2017 18:09:29 +0200

Vážené kolegyně a vážení kolegové,

včerejším dnem uplynulo mé druhé funkční období na pozici ředitele
Knihovny AV ČR. Od 1. června je vedením pověřena Ing. Magdaléna Vecková,
která dosud byla mou zástupkyní. V současné době je zároveň vyhlášeno
výběrové řízení na obsazení funkce ředitele
https://www.lib.cas.cz/19592/vyberove-rizeni-reditel-knav/.

Vážím si toho, že jsem mohl být ředitelem významné vědecké knihovny a že
jsem se mohl stát součástí knihovnické komunity. Děkuji všem za
spolupráci v uplynulých letech a budu se těšit, že ta bude i nadále
pokračovat v podobném směru.

Přeji všem pěkný den

Martin Lhoták