Subject: Re: GDPR
From:Michal Denár <[log in to unmask]>
Date:Tue, 7 Feb 2017 13:34:39 +0100

UOOU jsem jiz oslovil a zpracovavame postupne aspekty, ktere se dotknou
procesu v knihovnach a technologie. Zatim neni jasne, jak CR
implementuje narizeni EU a hlavne kdy. Takze pripravovat se musime, ale
dokud nebude legislativni uprava, je zde stale urcita mira nejasnosti.
Knihovnicke prostredi ma sva specifika a aplikace novych narizeni budou
v nekterych oblastech netrivialni.

S pozdravem

Michal Denár

--