Subject: Re: GDPR
From:Richter Vít <[log in to unmask]>
Date:Tue, 7 Feb 2017 11:20:14 +0000

Požádal jsem dr. Matoušovou z ÚOOÚ o spolupráci, pokud se ozve, můžeme vytvořit nějakou skupinku. V každém případě můžeme soustředit témata, například na téma "právo být zapomenut" a některé naše informační zdroje, sdílení identit...

Vit Richter, Narodni knihovna CR, Klementinum 190, 110 00 Praha 1, Tel: +420/221 663 338, Fax: +420/221 663 175, mobil: +420/603 223 627, email: [log in to unmask], www.nkp.cz, http://ipk.nkp.cz/, http://www.skipcr.cz/