Subject: Když jdou ryby rybařit
From: "Dr. Marie Cadkova" <[log in to unmask]>
Date:Tue, 6 Dec 2016 13:49:14 +0100

Milé kolegyně, milí kolegové,

velmi se omlouvám za použití konferečního mailu k tomuto
účelu, ale v mimořádné situaci to udělám...

Hledám tištěnou verzi knihy Když jdou ryby rybařit (autor
Jaroslav Petr, Radioservis, 2010). Kniha je beznadějně
rozebraná, dostupná je pouze e-verze, ale tu jako dárek
nemohu použít.

Pokud někdo z vás knihu ve své soukromé knihovně má a je
ochoten mi ji prodat, budu vám velmi vděčná. Vámi
stanovenou cenu budu respektovat!

PS: Od 1.1.2017 bude vedoucím Ústřední knihovny MKP můj
dosavadní zástupce, pan Mgr. Jan Konrád. Já z této pracovní
pozice k 31.12.2016 na vlastní žádost odcházím. V MKP budu
dál pracovat. Kontakty [log in to unmask] a 737 266 709
zůstávají v platnosti.

S poděkovám a s přáním klidných dnů M. ČadkováM. Čadková
tel.: linka 330
mob.: 737 266 709
e-mail: cadkovam