Subject: Setkání NIP CZ již v pátek 21. 10. od 10 hodin
From:Mgr. Anna VYCITALOVA <[log in to unmask]>
Date:Tue, 11 Oct 2016 06:51:01 +0200

Vážení účastníci,
jen připomínám, že se sraz uskuteční 21. 10. v pátek v Plzni. Budeme hodnotit činnost, plánovat pomoc AKVŠ, plánovat anketu na BA a provedeme jednoduchý uživatelský test webu AKVŠ. Dále se podle preferencí účastníků půjdeme podívat za kulturou (hlasování se uskuteční na místě). Pokud máte ještě zájem prosím, napište mi buď na tuhle adresu nebo na [log in to unmask] nebo mě kontaktujte přes Facebooku https://www.facebook.com/Andulinka?fref=ts.
Těším se na Vás
Anička Vyčítalová