Subject: Re: Registr ISVaV
From: Jana Fialova <[log in to unmask]>
Date:Thu, 16 Jun 2016 13:35:17 +0200

Dobry den,

dostala se ke mne informace, ze velkou cast dat z puvodni databaze je
mozne vyhledat take zde:

http://rif.vedazije.cz

Od vcerejsiho dne je zde mozne vyhledavat nejen vysledky, ale take projekty.

Vice informaci:

http://vedazije.cz/node/2699

Omlouvam se, jestli uz tudy tato zprava probehla.

S pranim pekneho dne

Jana Fialova
Knihovna UFA

adrese http://www.isvav.cz/h14/
> nebo též http://www.fi.muni.cz/~smerk/h14all/index.html.
> Nezbývá než vyčkat na novou aplikaci.
> Zdraví
> E.Bratková

oznamuje, ze k 31.5. skoncila ucinnost smlouvy mezi Uradem vlady CR a
konsorciem zajistujicim vyvoj a provoz IS VaVaI.
nejvyse 30 mesicu. Pro preklenuti chteli uzavrit docasnou dohodu se
stavajicim konsorciem, ale zatim se nebyli schopni dohodnout.
Pripravuji pry zatim nejaka nahradni reseni, ale netusim,