Subject: Re: www.czechelib.cz
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Wed, 11 May 2016 09:32:37 +0200

Martine,

diky za info a tlaceni veci kupredu.

Webova stranka je dobry pocin. Ale kdyz jsem ji dal precist
par lidem, tak se v tech informacich ztratili a nebyli schopni
si vytahnout ani tu hlavni "mesagge". Uz i stavajici uvodni stranka
"Charakteristika" je pro laickeho ctenare presprilis detailni
a technicka.

Navrhuji proto pridat pred "Description" jeste stranku "Uvod",
kde by byla strucne uvedena skutecne jen hlavni idea srozumitelna
pro kazdeho. Neco jako:

---

Zamerem je vytvorit narodni centrum CzechELib, ktere bude
zajistovat centralne pro celou akademickou sferu v CR nakup a
zpristupneni klicovych elektronickych informacnich zdroju (EIZ)
pro potreby vedy, vyzkumu a vzdelavani.

Centrum bude zajistovat pro sve cleny zejmena nasledujici cinnosti:
  - vyber EIZ pro centralni podporu,
  - realizace vyberovych rizeni na dodavatele EIZ,
  - sjednani licencnich smluv a vlastni nakup EIZ,
  - podpora clenskym institucim pri zpristupneni a vyuzivani
    porizenych EIZ.

Na priprave narodniho centra CzechElib spolupracuje MSMT CR
spolu s Narodni technickou knihovnou a tymem expertu zastupujicich
budouci hlavni uzivatele - verejne vysoke skoly, ustavy Akademie
ved CR, knihovny a dalsi.

---

Hezky den,

Mirek Bartosek