Subject: Re: Fwd: [knihovna] HATE FREE KNIHOVNA
From: Eva Reichova <[log in to unmask]>
Date:Thu, 5 May 2016 08:09:50 +0200

Pane Coufale, dekuji za smysluplnou poznamku.
Knihovny by, podle meho nazoru, nemely byt mistem politickych agitek a
gest. Ja osobne jsem velmi rada, ze ta doba jiz minula a rozhodne bych
ji nechtela zpet.

S pranim pekneho dne

Eva Reichova

Ustav makromolekularni chemie AV CR, v.v.i.
knihovna
Heyrovskeho nam. 2
Praha 6
162 06