Subject: Re: selfchecky a sankční poplatky
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Mon, 18 Apr 2016 15:09:11 +0200

Dobry den,

to mne zaujalo: je vubec nejaky racionalni duvod k tomu, aby
se u poplatku z prodleni postupovalo jinak, kdyz uzivatel vrati
knihu pres selfcheck, nez pri vraceni u pultu?

Nejsem z provozu, takze nevim, skutecne se jen ptam.

Uvital bych, kdyby odpovedi sly sem do konference, at se
vzajemne obohacujeme a muze se i diskutovat.

Hezky den,

Miroslav Bartosek
Masarykova univerzita