Subject: Změna adresy Citačního rozcestníku Kni hovny univerzitního kampusu MU
From:Jiří Kratochvíl <[log in to unmask]>
Date:Thu, 18 Feb 2016 19:50:03 +0100

Dobrý večer,

z technických důvodů jsem musel Citační rozcestník KUK, o němž jsem vás
nedávno informoval (viz níže), musel přesunout na novou a již
definitivní adresu https://kuk.muni.cz/vyuka/materialy/rozcestnik.php
Všem, kteří jste se rozhodli na rozcestník odkazovat, se omlouvám za
vzniklé potíže s vaší aktualizací odkazu.

Děkuji za pochopení

Jiří Kratochvíl

Dobrý den,

pokud by to někoho zajímalo, tak na
http://is.muni.cz/el/1411/podzim2006/DSVIz01/index.qwarp jsem vytvořil
Citační rozcestník Knihovny univerzitního kampusu MU obsahující veškerou
naši podporu k problematice citování (studijní materiály, videozáznam
přednášky, návod k Zotero aj.). V případě zájmu zprostředkovat
rozcestník vašim uživatelům odkazujte na uvedenou stránku (prosím,
stažené materiály nevyvěšujte na jiném webu, jde o zaměstnanecké dílo,
navíc rozcestník může být aktualizován, proto lepší odkazovat).

Zdraví

Jiří Kratochvíl

--
Mgr. Jiří Kratochvíl, Ph.D.