Subject: Re: Knihovní zákon - přípra va novely
From:Richter Vít <[log in to unmask]>
Date:Tue, 16 Feb 2016 10:43:52 +0000

Já s kolegou Bartoškem souhlasím, ale Occamovu břitvu bychom museli nejdříve vytasit na WIPO a EU.

Ptal jsem se sice na Knihovní zákon, ale není od věci, připomenout i ten autorský: dlouho očekávanou novelu schválila minulý týden vláda a v nejbližších dnech by se měl text objevit v Poslanecké sněmovně. Novelu dlouho probírala legislativní rada vlády, tak jsme sami zvědavi, co bude obsahovat, a zda tam bude to, o čem jsme doufali, že to může knihovnám prospět.

Vit Richter, Narodni knihovna CR, Klementinum 190, 110 00 Praha 1, Tel: +420/221 663 338, Fax: +420/221 663 175, mobil: +420/603 223 627, email: [log in to unmask], www.nkp.cz, http://knihovnam.nkp.cz/, http://www.skipcr.cz/