Subject: Literární soutěž Internet a můj handicap
From:Richter Vít <[log in to unmask]>
Date:Tue, 5 Jan 2016 08:27:18 +0000

Literární soutěž Internet  a můj handicap

Sedm tisíc, pět a tři tisíce korun získají autoři se zdravotním postižením, kteří se umístí na prvních třech místech v literární soutěži Internet  a můj handicap. V dosavadních jedenácti ročnících nejčastěji zvítězili vozíčkáři a nevidomí autoři. Naruší někdo jejich hegemonii ve dvanáctém ročníku, kterou tradičně vyhlašuje BMI sdružení? Uzávěrka soutěže je 8. února 2016.
Soutěžní práce může mít rozsah maximálně 600 slov. Autoři by v ní měli vyjádřit na základě vlastní zkušenosti, jak jim internet nebo telefon pomáhá vypořádat se se zdravotním postižením.
Podrobné informace naleznete na www.inspo.cz

Monika Jindrová
ORBI PONTES z.s.
tel. 724 17 32 17