Subject: dr. BG
From:"PhDr. Ivana Laiblová Kadlecová" <[log in to unmask]>
Date:Thu, 28 Jan 2016 12:31:42 +0100

---
Vážení bývalí kolegové a přátelé mé babičky, Jarmily Burgetové,
chtěla bych za babičky rodinu moc poděkovat za všechny dopisy, emaily a jiné projevy soustrasti, které přišly z profesních kruhů. Mně osobně velmi pomohly přenést se přes těžké chvíle.
Odchod milovaného člověka s sebou nevyhnutelně přináší myšlenky na pomíjivost lidské existence a marnost pozemského snažení. Poté, co jsem přečetla prvních pár kondolencí, jsem si ale uvědomila, že člověk, který za sebou zanechává tolik hezkých vzpomínek, tolik naplněných přátelství, tolik inspirace pro druhé, nemohl žít marný život. Vše, co jsem četla či slyšela, mě naplňovalo – paradoxně – optimismem.
Na babičku mám samozřejmě mnoho pěkných vzpomínek a v mnoha ohledech mi byla vzorem, ale teď, když se její život uzavřel, mohu za sebe říci, že největší inspirací je pro mě to, že žila život, který po sobě zanechal stopu. Důležitou součástí této stopy jsou určitě profesní výkony všeho druhu, ale osobně považuji za to nejvzácnější to méně viditelné. Všechno to, co ve vás vyvolalo potřebu sepsat kondolenci, často velmi osobního rázu – společné zážitky, vzpomínky, sdílené hodnoty.
Ještě jednou vám všem velmi děkuji.

S upřímným pozdravem,

Eva Kubíčková, roz. Burgetová