Subject: Re: Prosba - dotazník pro vzdělávajíc í knihovníky (mezinárodní výzkum)
From:Pavla Kovářová <[log in to unmask]>
Date:Tue, 15 Dec 2015 16:07:29 +0100

vzhledem k malé návratnosti dotazníku si dovoluji znovu poprosit o
vyplnění do 20. 12. 2015, výsledky, pokud se nám podaří získat dost dat,
budou, věřím, mít dopad na praktickou nabídku podpory vzdělávajících
knihovníků, v prvním kroku nabídkou témat na konferenci VIOLET (dříve
Národní seminář informačního vzdělávání), v tomto roce v mezinárodním
měřítku. Návazně pak výsledky promítneme i do dalších snah, kterými jako
pracoviště (případně s vazbami na knihovnické organizace) usilujeme o
vzdělávání a podporu knihovníků realizujících lekce informační
gramotnosti. Podrobnosti k dotazníku najdete v původní zprávě níže,
odkaz na vyplnění je https://www.surveymonkey.com/r/IG_potreby
Zdraví

Pavla Kovářová
Kabinet informačních studií a knihovnictví
Filozofická fakulta Masarykovy univerzity