Subject: Re: Věrná kopie
From:MěK v Přerově - Ředitel <[log in to unmask]>
Date:Tue, 8 Dec 2015 18:07:37 +0100

ano takto to také prezentujeme, jelikož knižní vazbu ani nejsme schopni
zhotovit. Uživatel zatím nic nevymáhá, ale snažíme se připravit na možné
varianty řešení, protože nás tento požadavek trochu zaskočil. Šlo totiž
o to, že uživatel měl zájem o náš dokument, který máme 2x a snažil se
nám nabídnout nejprve jeho směnu za jiný dokument. Na tu jsme
nepřistoupili. Pak požadoval věrnou kopii, kterou nejsme schopni
vytvořit. Co nastane příště? Již teď víme, že bude požadovat MVS, kde
budeme pravděpodobně trvat pouze na prezenční výpůjčce v žádající knihovně.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Pavel Cimbálník
ředitel Městské knihovny v Přerově, příspěvkové organizace

tel.: +420 581 334 064
e-mail: [log in to unmask]

[log in to unmask], www.knihovnaprerov.cz