Subject: Re: Věrná kopie
From:MěK v Přerově - Ředitel <[log in to unmask]>
Date:Tue, 8 Dec 2015 18:00:53 +0100

zatím si nic nenárokuje, snažíme se zatím připravit na možné varianty
požadavku.

Děkuji za odpověď.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Pavel Cimbálník
ředitel Městské knihovny v Přerově, příspěvkové organizace

tel.: +420 581 334 064
e-mail: [log in to unmask]

[log in to unmask], www.knihovnaprerov.cz