Subject: Re: Věrná kopie
From:Bocková Andrea <[log in to unmask]>
Date:Mon, 7 Dec 2015 14:50:45 +0100

Pokud tuto službu standardně neposkytujete a nemáte ji např. v knihovním řádu, nemůže ji klient požadovat a už vůbec ne vymáhat. U nás si čtenář může zaplatit kopírování, ale knižní vazbu apod. samozřejmě nikoliv, nejsme knihařství, ale knihovna.

 Zdraví

Mgr. Andrea Bocková

Krajská knihovna Karlovy Vary
společenský sál