Subject: Re: Ptejte se knihovny a anonymita tazatelů
From:Košťálová Karolína <[log in to unmask]>
Date:Thu, 28 May 2015 12:21:42 +0000

Vážený pane Pytlíku,

Národní knihovna ČR jako správce služby Ptejte se knihovny může dohledat IP adresu tazatele, který knihovně zadat dotaz prostřednictvím této služby.

Požádali jsme právní oddělení NK ČR o informaci, za jakých podmínek je možné IP adresu konkrétního tazatele sdělit někomu jinému, než Policii ČR. Tj. do jaké míry je považována za osobní údaj.

Budeme Vás kontaktovat, jakmile obdržíme vyjádření právního oddělení NK ČR.

S pozdravem

Karolína Košťálová
Oddělení referenčních a meziknihovních služeb
Národní knihovna ČR
Klementinum 190, Praha 1
[log in to unmask] | www.nkp.cz
Tel: +420 221 663 linka 161
Budova: A Klementinum, Místnost: 81

TENTO E-MAIL NEMÁ POVAHU OBCHODNÍ NABÍDKY, PŘIJETÍ NABÍDKY S DODATKEM NEBO ODCHYLKOU SE VYLUČUJE. TENTO MAIL NEMÁ POVAHU PŘEDSMLUVNÍ INFORMACE. VEŠKERÁ KOMUNIKACE MEZI STRANAMI MUSÍ BÝT PROVEDENA PÍSEMNĚ S TÍM, ŽE DOKUD NENÍ JAKÝKOLIV ÚKON A JEHO OBSAH POTVRZEN DRUHOU STRANOU, NELZE JEJ POVAŽOVAT ZA JEDNÁNÍ, KTERÉ BY OSOBĚ, KTERÁ JEJ UČINILA, ZAKLÁDALO JAKÉKOLIV NÁROKY VŮČI DRUHÉ STRANĚ.