Subject: Ptejte se knihovny a anonymita tazatelů
From:Rudolf Pytlík <[log in to unmask]>
Date:Thu, 28 May 2015 10:43:50 +0200

nevíte náhodou někdo, jestli je možno získat IP adresu tazatele ve
službě Ptejte se knihovny? Pro ilustraci přeposílám dotaz, který nám přišel:

--
je prosímvas možné si objednat soukromně internet v diskrétním prostředí
kde bych se mohl věnovat pornografickým filmům a aktivitám podobého

dotaz č. 2015-11932 z 22.5.2015

Pěkný den všem

--
Ing. Rudolf Pytlík