Subject: Re: Které knihovní systémy v OPACu při hledá ní umí upozorňovat, toto jste mě l už půjče no?
From: Cernin <[log in to unmask]>
Date:Fri, 15 May 2015 09:16:26 +0200

Dobry den,

take v Evergreenu je ctenarum prihlasenym do online katalogu ve vysledcich
vyhledavani zobrazena informace, ktere z vyhledanych titulu jiz meli drive
vypujcene.
Predpokladala bych, ze jde o standardni funkci OPACu nove generace a ze
Evergreen nebo Carmen nejsou jedine.

Hezky den
Eva Cerninakova

---
Mgr. Eva Cerniňáková
Tel. +420 211 222 409

Knihovna Jabok
http:/knihovna.jabok.cuni.cz
Tel. +420 211 222 410

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Salmovská 8, 120 00 Praha 2

Odesláno pomocí AquaMail pro Android
http://www.aqua-mail.com