Subject: Re: Které knihovní systémy v OPACu při hledá ní umí upozorňovat, toto jste mě l už půjče no?
From: Pavel Straka <[log in to unmask]>
Date:Thu, 14 May 2015 16:11:56 +0200

upozornění na přečtený titul umí zobrazit např. katalog Carmen. Pokud se
čtenář přihlásí do svého účtu, uvidí u vyhledaných záznamů, které měl někdy
vypůjčené, informaci včetně data posledního půjčení. Na tomto obrázku můžete
vidět příklad, kdy čtenář dvě z vyhledaných knih už četl (zakroužkováno):
http://katalog.kjm.cz/public/precteno.jpg

 Myslím, že to je pohodlnější způsob, než kontrolovat přírůstková čísla.

 Pěkný den přeje
 Pavel Straka