Subject: Re: Gender a diverzit a z pohledu knihovní ků a inf. p racovníků
From:Michaela Chržová <[log in to unmask]>
Date:Wed, 6 May 2015 13:10:41 +0200

Vážení kolegové,

dotazník jsem si samozřejmě nejdříve pročetla. Každý pochopitelně může sám podle sebe posoudit jeho kvalitu a rozhodnout se, zda má zájem jej vyplnit nebo ne.

Rozhodně jsem neměla v úmyslu zatěžovat konferenci zbytečnými emaily. Chtěla jsem vyhovět studentce a pomoci jí s výzkumem pro diplomovou práci.

Zdravím a přeji hezký den,

Michaela Chržová

e: [log in to unmask]
t: +420 777 910 941