Subject: Re: Gender a diverzita z pohledu knihovní ků a inf. pracovníků
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Wed, 6 May 2015 12:40:17 +0200

Vazena pani Chrzova,

zajimalo by mne, jestli jste se vubec na ten dotaznik
podivala, nez jste ho poslala do celonarodni diskusni
skupiny. Takova snuska banalit vydavajicich se "vyzkum",
a jeste k tomu "celosvetovy", se hned tak nenajde ani
na nasich skolach (mozna tak na zakladnich).

S pozdravem,

Miroslav Bartosek
Masarykova univerzita
Ustav vypocetni techniky