Subject: webové databáze ke knihám
From:Dvořáková Helena <[log in to unmask]>
Date:Wed, 29 Apr 2015 13:45:32 +0000

nedávno jsem si na webu soukromě zjišťovala ("googlila") informace k nějakým starším knihám, u nichž jsem v katalozích anotace nenašla. Překvapilo mě, kolik je tam obecných i specializovaných databází, které obsahují i anotace ke knihám, co už na trhu nejsou a tudíž o nich e-shopy obvykle neinformují. Přišlo by mi užitečné, kdyby se podobné odkazy na knižní weby někde soustředily, aby pomohly čtenářům i knihovníkům. Nebo už to někde je a jen o tom nevím? Asi se to týká spíš veřejných knihoven. I když Ptejte se knihovny by to taky mohlo využít...

Zde je to, co jsem objevila - možná znáte užitečných odkazů více, můžete přispět.  (Pořadí není podle kvality, tu si hodnotit netroufám.)

Přehledy knih:
Databáze knih: http://databazeknih.cz
Knihovnička: http://www.knihovnicka.net/
Československá bibliografická databáze : http://www.cbdb.cz