Subject: Re: České MDT Online
From:Balíková Marie <[log in to unmask]>
Date:Fri, 17 Apr 2015 07:42:46 +0000

Omlouvám se za pozdní odpověď.  Registrace ke službě je jednou z podmínek ze strany Konsorcia MDT a platí pro všechny účastníky všech jazykových verzí. "Jednodušší verze pro menší knihovny a MLK" obsahující 2 600 znaků je volně dostupná bez registrace od roku 2009 na adrese http://www.udcc.org/udcsummary/php/index.php?lang=cs&pr=Y , nyní v 52 jazykových verzích.

S pozdravem

Marie Balíková

odd. národních věcných autorit
a věcného zpracování
Národní knihovna České republiky
Centrální depozitář
Sodomkova 2/1146
102 00 Praha 15 - Hostivař
tel. +420 221663352
e-mail: [log in to unmask]

TENTO E-MAIL NEMÁ POVAHU OBCHODNÍ NABÍDKY, PŘIJETÍ NABÍDKY S DODATKEM NEBO ODCHYLKOU SE VYLUČUJE. TENTO MAIL NEMÁ POVAHU PŘEDSMLUVNÍ INFORMACE. VEŠKERÁ KOMUNIKACE MEZI STRANAMI MUSÍ BÝT PROVEDENA PÍSEMNĚ S TÍM, ŽE DOKUD NENÍ JAKÝKOLIV ÚKON A JEHO OBSAH POTVRZEN DRUHOU STRANOU, NELZE JEJ POVAŽOVAT ZA JEDNÁNÍ, KTERÉ BY OSOBĚ, KTERÁ JEJ UČINILA, ZAKLÁDALO JAKÉKOLIV NÁROKY VŮČI DRUHÉ STRANĚ.