Subject: Dotaz - architekt - dekuji za kontakty
From: Zuzana Liskova <[log in to unmask]>
Date:Fri, 23 Jan 2015 08:06:46 +0100

Vazene kolegyne a kolegove,
dekuji vsem, kteri mne poslali kontakty ci doporuceni na architekty nebo
cenne rady - seslo se jich pomerne velke mnozstvi a bohuzel nyni neni (z
casovych duvodu) v mych silach podekovat uplne vsem jednotlive.
Nekolik architektu se mi ozvalo primo.

Takze ted bychom mohli nechat navrhnout mensi mesto :-)
Prosim tedy, abyste mi jiz dalsi tipy neposilali - i takto bude (v
pristim tydnu) obtizne vybrat rozumny pocet pro uzsi vyber.

Jeste jednou diky, cca "do roka a do dne" mozna poslu zpravu, jak to
dopadlo.
Pokud se z toho nezhroutim - ti z vas, kteri podobne akce absolvovali
(ja v davne minulosti jiz 2 x)  vedi, ze to je narocne ...

Zuzana Liskova

RNDr.Zuzana Lisková
vedoucí Strediska vedeckych informací
Fyziologicky ústav AV CR,v.v.i.