Subject: Re: Zapojte se do paměti národa! Projektu k 70. v ýroč í ukončení 2. světové války
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Tue, 20 Jan 2015 13:16:11 +0100

rád bych se zeptal, a) zda se někdo pokusil kontaktovat pořadatele
akce, případně b) zda je někdo do akce již zapojen. Zkusil jsem a) (s
rozpačitými výsledky) a o b) uvažuji (za jistou instituci), rád bych
získal zkušenosti a podněty i odjinud. Prosím soukromě, ať
nezatěžujeme konferenci.

S díky a pozdravem

Josef Schwarz