Subject: Fwd: dotaz_akvizice zahranicnich periodik
From: Aleb <[log in to unmask]>
Date:Wed, 7 Jan 2015 14:08:57 +0100

______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Blanka Stefanová" <[log in to unmask]>
> Komu: <[log in to unmask]>
> Datum: 07.01.2015 11:06
> Předmět: dotaz_akvizice zahranicnich periodik

Dobrý den,

 dovolte mi, prosím, dotaz ohledně akvizice zahraničních periodik -
 obracím se s tímto dotazem na knihovny s podobnou profilací fondu jakou máme my
 (Pedagogická knihovna J.A.Komenského v Praze).
 Připravujeme výběrové řízení na dodavatele zahraničních (tištěných) periodik a zajímají nás zkušenosti jiných knihoven.
 Děkujeme Vám předem za zodpovězení několika dotazů:

 1) odebíráte zahraniční odborná periodika? Pokud ano, kolik  cca titulů?
 2)jak realizujete nákup zahraničních tištěných periodik - využíváte služeb jednoho nebo více dodavatelů?
 3) odebíráte některý titul přímo od vydavatele?
 4) jak jste spokojeni s dodavatelem (dodavateli)?
 5) navazujete spolupráci s dodavatelem/-li prostřednictvím výběrového řízení, či jinak?

 S pozdravem a přáním hezkého dne

 B. Stefanová
-- Blanka Stefanová - akviziceNárodní pedagogické muzeum a knihovna J.A.Komenského,Valdštejnská 20, 118 00 Praha 1, Malá Stranaoddělení:Pedagogická knihovna J.A.Komenského, Mikulandská 5, 116 74 Praha 1tel.: 221 966 427