Subject: Re: Prosba o radu - dar - přístup selského rozumu versus byrokraticko-legislativní po vinnosti
From:Kaňka Jan <[log in to unmask]>
Date:Mon, 22 Dec 2014 10:46:54 +0000

A stavebni povoleni uz, Hanusi, mas? ;) (Osklivy cerny humor, omlouvam se.)

Ve Zline uz knihobudku mame, ale soukromou, knihovna s ni nemá nic spolecneho:
https://drive.google.com/file/d/0B-Gg4F49xH5Qb0o2cy1hZEpzWUk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-Gg4F49xH5QMzJ2UDYteW1kNlk/view?usp=sharing

Ironii osudu je, ze stoji primo přes ulici naproti mistnimu nevestinci
https://goo.gl/maps/Ak2yL , takze se zde doslova tvari v tvar setkava vysoke a nizke... Ti, kdo k nam v kvetnu prijedou na konferenci Elektronicke sluzby knihoven (skryta reklama ;) budou moci shlednout na vlastní oci (a obcerstvit v budce ctivo).

Neudelame adresar knihobudek v CR, resp. nezaradime je do stavajiciho ADR? Nepridelime jim sigly? Nevyuzijeme je pro emveesku? A co na to CPK...? ;)

Omlouvam se za nevazny prispevek, snad takto před Vanoci projde. Do Turnova drzim palce!
Zdravi
Jan Kanka

Ing. Jan Kanka | vedouci Utvaru odbornych cinnosti
Krajska knihovna Frantiska Bartose | Vavreckova 7040 | Zlin | 76001
Tel.: +420-573 032 502
[log in to unmask] | www.kfbz.cz | www.facebook.com/zlinknihovna
---
The deal is not to know everything, but to know the email of the one who does. :)