Subject: Re: Prosba o radu - dar - přístup selského rozumu versus byrokraticko-legislativní povinnosti
From: Josef Schwarz <[log in to unmask]>
Date:Sat, 20 Dec 2014 23:52:40 +0100

napadá mě toto: domluvit se s nějakou méně byrokratickou organizací,
např. nějakým občanských sdružením, které bude pořízení i provoz budek
formálně zaštiťovat (v rámci neformální spolupráce), vy jako knihovna
budete "věcní" správci...
Nejsem právník, jen nápad, třeba to půjde, třeba v tom jsou jiné kličky...