Subject: nová adresa studijního materiálu o cit ování "Jak citovat"
From:Jiří Kratochvíl <[log in to unmask]>
Date:Tue, 16 Sep 2014 09:54:58 +0200

Milé kolegyně, vážení kolegové,

ačkoliv jsem zde 1. září deklaroval neměnnost odkazu na studijní
materiál "Jak citovat", z důvodu změny webové adresy Knihovny
univerzitního kampusu MU (nově http://kuk.muni.cz) se změnila i adresa
na PDF s uvedenou příručkou -
https://kuk.muni.cz/vyuka/materialy/citace.php Naši IT pracovníci mne
ubezpečili, že to má být skutečně definitivní změna.

Všem, kteří třeba již přes tento odkaz na materiál odkazují, se
omlouvám, opravdu jsem tehdy neměl o této výrazné změně adresy knihovny
tušení.

Vám, které materiál nezaujal, se omlouvám za nevyžádanou zprávu.

Zdraví

Jiří Kratochvíl

--
Mgr. Jiří Kratochvíl, Ph.D.