Subject: Re: Prosba - propagační videa knihoven
From:Divilková Světlana <[log in to unmask]>
Date:Mon, 15 Sep 2014 05:52:08 +0000

Knihovna Františka Bartoše má video z června letošního roku:
https://www.youtube.com/watch?v=zcJJl-S3dyI
Posílám pro inspiraci.
Mějte se hezky.
Světlana Divilková

Mgr. Světlana Divilková
komunikace s veřejností a řízení projektů
Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace
14|15 BAŤŮV INSTITUT, budova 15,  Vavrečkova 7040, 760 01 Zlín
+420 573 032 505, +420 734 860 722
[log in to unmask] / www.kfbz.cz / www.facebook.com/zlinknihovna