Subject: Prosba - propagační videa knihoven
From:Knihovna Turnov - ředitel <[log in to unmask]>
Date:Mon, 2 Jun 2014 10:43:26 +0200

mám tu teď snad šikovného studentíka, který je schopen natáčet videa. Rádi
bychom se pokusili o krátké propagační video představující služby knihovny,
nic šokujícího, ale snad ani vyloženě nudného...

Nedávno jsem viděl něco podobného z produkce jedné české knihovny, bohužel
už nevím které... Potřeboval bych pár tipů na taková vaše různá videa, která
někteří z Vás určitě mají. Můžete mi prosím pro inspiraci poslat odkazy, to
co padá z Youtube je nepoužitelné, nebo jsou to hodiny hledání a prohlížení,
na to nemám(e) kdy.

Děkuji za případné tipy a přeji hezký den

Mgr. Hanuš Karpíšek, ředitel MKAMT

Městská knihovna Antonína Marka Turnov
Jeronýmova 517, 51101 Turnov 1
tel. 481313092; fax 481312962