Subject: Re: Prosba - propagační videa knihoven
From:RNDr. Lenka Prucková <[log in to unmask]>
Date:Mon, 2 Jun 2014 11:00:47 +0200

Hezký den,
Knihovna města Olomouce již 3 roky natáčí videomagazín Knihomol - myslím, že jsem již téměř dokonalí...  http://www.kmol.cz/knihomol/
L. Prucková

-----Original Message-----
From: Diskusni skupina knihoven a automatizace knihoven [mailto:[log in to unmask]] On Behalf Of Knihovna Turnov - ředitel
Sent: Monday, June 02, 2014 10:43 AM
To: [log in to unmask]
Subject: Prosba - propagační videa knihoven

Dobrý den,

mám tu teď snad šikovného studentíka, který je schopen natáčet videa. Rádi bychom se pokusili o krátké propagační video představující služby knihovny, nic šokujícího, ale snad ani vyloženě nudného...

Nedávno jsem viděl něco podobného z produkce jedné české knihovny, bohužel už nevím které... Potřeboval bych pár tipů na taková vaše různá videa, která někteří z Vás určitě mají. Můžete mi prosím pro inspiraci poslat odkazy, to co padá z Youtube je nepoužitelné, nebo jsou to hodiny hledání a prohlížení, na to nemám(e) kdy.

Děkuji za případné tipy a přeji hezký den

Mgr. Hanuš Karpíšek, ředitel MKAMT

Městská knihovna Antonína Marka Turnov
Jeronýmova 517, 51101 Turnov 1
tel. 481313092; fax 481312962