Subject: Upozornění - registrace domén
From:MěK v Přerově - Ředitel <[log in to unmask]>
Date:Thu, 29 May 2014 14:23:35 +0200

Vážení kolegové,

dovoluji si Vás všechny upozornit na opětovné nebezpečné jednání
společnosti zabývající se registrací a správou domén. Bohužel přesné
jméno jsem si nezapamatoval, ale praktiky jsou podobné České doménové
centrále, Registraci internetových domén apod. Pravděpodobně se asi
jedná o jednu a tutéž firmu.

Tváří se, že jim jde o Vaše dobro a chce pro Vás zachránit doménu v
podobném formátu, jakou vlastníte, protože ji chce zaregistrovat jiná
společnost. Nabízí "lukrativní cenu" za registraci na 1 rok v celkové
ceně cca 3000 Kč a výše, přestože se běžné registrace na domény .cz,
.com, .net apod. pohybují ve výši cca 100 - 200 Kč ročně.

Dnes mě kontaktovali z telefonního čísla 212 243 087 a mně se
představila nějaká paní Černá s výše "úžasnou nabídkou". Upozorňuji, že
nabídka této společnosti je předražená a vše se dá pořídit levněji.

Zde je i seznam odkazů s informacemi na podobné praktiky:

http://www.emocio.cz/prectete-si/clanek/pozor-na-predrazene-domeny-35/
http://ospr.cz/predrazene-domeny/
https://www.ignum.cz/ostatni/o-nas/media/tiskove-zpravy/podvodne-prodavani-domen.html

--
S pozdravem a přáním příjemného dne

Pavel Cimbálník
ředitel Městské knihovny v Přerově, příspěvkové organizace

Městská knihovna v Přerově, příspěvková organizace
Žerotínovo nám. 36, 750 02 Přerov
[log in to unmask], www.knihovnaprerov.cz