Subject: Re: Podpořte kampaň KNIHY bez DPH
From:Jiří Mika <[log in to unmask]>
Date:Tue, 22 Apr 2014 10:27:48 +0200

velká část knih vychází tak jako tak za finanční podpory, ať už z grantů
Ministerstva kultury nebo nějaké jiné. Snížení DPH chápu jako další formu
podpory a věřím, že v případě bestsellerů, které podporu nepotřebují, ji
nakladatelé "vrátí" do nevýdělečných titulů. Možná je to naivní, ale budiž,
zítra v rámci kampaně KNIHY bez DPH zajdu do knihkupectví.

Zdraví
Jiří Mika