Subject: Re: Podpořte kampaň KNIHY bez DPH
From:Miroslav Bartošek <[log in to unmask]>
Date:Fri, 18 Apr 2014 14:17:17 +0200

Dobry den,

mozna tady budu za zpatecnika a exota, ale osobne moc nerozumim
tomu, proc by mely mit knihy nejakou extra vyjimku z DPH.

A myslim si to presto, ze jiz 20 let s knihovnami na me univerzite
velmi uzce spolupracuji, knih si kupuji hodne - a mam je rad!

Jeste bych chapal vyjimku treba u ucebnic. Ale ne u knih obecne.

S pozdravem,

Miroslav Bartosek
UVT MU