Subject: Re: Verejna konzultace k prezkumu pravidel EU v oblasti autorskeho prava - CESKY
From: Jiri Pavlik <[log in to unmask]>
Date:Mon, 3 Mar 2014 09:42:26 +0100

Dobry den,

dekuji za informace ke konzultaci. Je to vyborna prilezitost ovlivnit
legislativu
k vypujcovani a k dlouhodobe ochrane elektronickych dokumentu
v knihovnach. Prijeti nove legislativy na urovni EU je potrebne. Pripojuji
se take k povzbuzeni ostatnich kolegu z knihoven k ucasti v konzultaci.
Budu vdecen za informace k vyhodnoceni konzultace, pokud je budete mit.

Zdravim
                   Jiri Pavlik, http://www.cuni.cz/~pavlik