Subject: Upozornění pro zájemce o kurz Fan tastika v současné české litetatuře - problémy s webem
From:Pavla Lžičařová <[log in to unmask]>
Date:Mon, 24 Feb 2014 15:45:23 +0100

moc děkuji obrovskému zájmu o e-learningový kurz Fantastika v současné
české literatuře. Řada z vás mi dnes napsala, že se do kurzu chtěla
zapsat, ale nenašla na kurzy.knihovna.cz možnost registrace. Je to tím,
že webmasteři tohoto portálu přes víkend zprovoznili novou verzi, která
však - jak je vidět - ještě není zcela funkčí. Již jsem je ale
kontaktovala a doufejme, že se ozvou co nejdříve a nic nebude bránit
registracím ani včasnému zahájení kurzu.

Zkoušejte se proto prosím na portál kurzy.knihovna.cz stále dívat, vše
by mělo být brzy v pořádku.

Díky.

--
Bc. Pavla Lžičařová